Elin Andersson

18 dagar till 18!!

Kategori: Allmänt

Jaha då är man snart 18.. gammal!! 
Känns som det var igår jag var typ 12? Allt var så mycket lättare då... 
 
Hahah, jag har till och med börjat låta gammal! Och här om veckan frågade jag vad han spelade för något (det var något barn spel) och han sa till mig vad spelet hette och sen "Men jag förstår att du inte vet det eftersom du är så gammal". Tack?! Samma sak när jag gick långsamt för några månader sen, i vintras någon gång, Så bad jag min bror sakta ner då sa han "Shiet Elin du börjar ju bli gammal". Men fan säger dom aldrig något sånt till pappa?! Jävla ungar... 
Men jag är redo för framtiden! Eller typ iallafall. Men 18 ska bli skönt så man kanske kan hitta på mer på egen hand. Och all denna langning. Sånna skit problem slipper man också! Haha, nej usch sån är inte jag.... :)
 
Hur ska jag fira då? Ja, det blir väll något litet kalas för typ farmor och farfar och kanske någon annan. Har inte så mycket släkt här uppe så vi får se. Men moster kanske kommer upp! Hon bor i Skåne, Malmö. Ni kanske inte vet men jag är faktiskt född där!!
 
Jag fyller ju på en måndag så krogen får vänta till Helgen och det blir väll jag och pappa och pojkvännen min då mina vänner inte fyllt 18 år än... Hahah!
 
 
En liten önskelista:
 
Kommentera inlägget här: