Elin Andersson

50 nyanser av honom.

Kategori: Tankar

Jag har läst 50 nyanser av honom. Måst säga att den inte alls var som jag trodde, men den var helt okej. Myyyyyyycket sex. Det var väll i prncip vad boken handlade om?
 
Till er som inte läst den: Boken handlar om Ana som träffar den här mr. Grey på en interjuv som hon hjäper sin kompis med. Han börjar rent av stalka henne? Han är en stormrik snubbe som har eget företag, hus, flygplan osv.. Dom börjar träffas oså och det ena slutar med det andra. Han är även ett kontroll freak! Ingen överdrift där inte. Han vill att hon ska bli hans undegivne och det är typ det hela boken handlar om.
 
Även fast det var mycket chokerande sex i boken så var den bra. Mycket bra skrivet. Fast ibland kan man inte släppa tamken om hur andra faktiskt har sex. Tänk att det kan vara så som hon skriver med röd latex och piskor och allt det där.Själv är man vid historier om det mr. Grey kallar vanilj sex så det är ju det man är van vid av egna erfarenheter också. Snacka om att känna sig tråkig i sängen efter den här boken. Så inget till er som har ett dåligt självförtroende i sängen. Den här boken stärker definetivt inte självförtroendet haha! Inte mitt iallafall.
 
Slut snackat om sex! Man kan känna igen sig lite i Ana som person beroende på vad man är för person förstårs. Men jag kände igen mig lite men inte jätte mycket heller. Men jag rekomenderar boken till er som älskar romaner och hatar män eller gillar sex. :)
 
 
Kommentera inlägget här: