Elin Andersson

Det där med nyttigheter...

Kategori: Allmänt

Jag försöker gå ner i vikt. Det går faktiskt rätt bra. Och idag bestämde jag mig för att belöna mig själv på ett dåligt sätt... Nutella och jordgubbar blev de. Men vadå?! Man lever bara en gång så någon gång ibland gör inget tycker jag!!! Jag har varit jävligt duktig på sista tiden så det här var jag värd.

Idag annars har jag haft min första praktik dag. Det blev min första idag för förra veckan var jag på möte måndag-tisdag, på onsdagen hade jag haft ångest hela natten och inte fått sova så var hemma då med och sen på torsdagen hade jag fått feber. Men det var kul att komma tillbaka till stallet. Fick vara ned och titta på clinic. Och så packa jag påsar och det var typ allt jag gjorde. Hoppas på att få rida eller köra imorgon men vi får se! Har bara halv dag imorgon sen psykologen.

Här har ni min fina matchning idag! Glömde nycklarna till skåpet hemma så de blev som de blev... :)


Kommentera inlägget här: