Elin Andersson

Det finns alltid nått äkta att hålla fast vid!

Kategori: Allmänt

Är på pepp pepp pepp! 
Skit väder idag. Men ändå är jag så pepp på det här nya med bloggen. Jag hoppas kunna hjälpa någon men i huvudsakligen mig själv! Kan jag hjälpa mig själv är jag nöjd. Kan jag hjälpa fler är det bara ett plus!
 
Hur som helst var jag hos psykologen idag. Vi har kommit fram till att jag ska börja planera saker som får mig att må bra. Jag ska göra dessa saker som jag planerar in, jag måste asså fullfölja det. Har alltid haft svårt att fullfölja saker så det ska bli kul! Jag ska vara aktiv i princip hela dagen för då mår jag bra. Nu är bara den största utmaningen att komma på något att göra! 
Sen skulle jag fortsätta med mina exponerings övningar (jag ska framkalla en ångest attack och sen gå igenom den istället för att fly, helt enkelt lära mig leva med det och inte tycka det är läskigt. Svårt att förklara.). SKa skriva ner skalor och hur lång tid det tar och sånna saker också..
 
Jag får dessa hem uppgifter av min psykolog så jag kan fortsätta träna hemma oså. Hjälper jätte mycket! Kommer få gå hos min psykolog under sommaren också. Sen efter sommaren så kommer jag bli flyttad till vuxen psyk om vi anser att det behövs.
 
Hoppas ni har en toppen dag! <3
 
 
Kommentera inlägget här: