Elin Andersson

Här sitter jag och vaddar såren med salt, det går åt helvete med allt.

Kategori: Allmänt

Blogg.se's app funkar inte för mig? Är det min mobil eller är det som vanligt blogg.se?
 
Hej! Hur är det med er?
Själv är jag bara allmänt sur idag. Sur på mitt förflutna, på folk omkring mig med vissa undantag och på min säng som inte låter mig sova. Säker något mer men det är de värsta sakerna. Och vädret föresten! Åt helvete med de, det ska vara soligt så jag kan sticka ut och motionera ju? 
Blev ingen prektik idag eftersom jag inte sovit för min bäddmadrass åkte på sidan och ja allt.. Allt var fel inatt och på det hela så drömde jag mardrömmar. 
 
Men skit samma! Idag ska jag tjura och börja med min "bantning" eller om man vill säga mer hälsosammare mat + piller. Vet inte om jag litar riktigt på dessa ppiller men vad är det värsta som kan hända? Jo, om jag går upp i vikt. Hela familjen sätts på hälsosammare livstil. Ja, inte mamma för henne bryr sig ingen om. 
 
Hoppas ni hade en trevlig helg. Kom hem igår runt 7 men orkade inte göra något då så gick och la mig och somna rätt fort men vakna 1000 ggr.
 
Ha en fortsatt bra dag eller någ!
 
 
Kommentera inlägget här: