Elin Andersson

I won't cry for you..

Kategori: Allmänt

Ett meddelande till alla tröga tjejer och killar: Jag har själv varit en..
 
Men på riktigt.
1. Säg inte till någon du inte känner att du älskar dom. Det betyder innerst inne faktiskt inget och det sårar antingen dig själv eller personen du säger det till.
2. Säg inte att du älskar någon eller gillar någon bara för att den andra personen säger så och du inte vill "verka dum" eller "dissa" personen bara för ni är så bra vänner. I slutet slutar även det med svek.
3. Låt det ta den tid det tar! Alla dessa fjortis förhållandena där man säger att man älskar någon efter andra träffen? Troligt? Nej, inte precis. Sorry!
4. Du behöver inte förlova dig bara för alla andra gör det, eller efter 2 månader? Även där... Låt det ta den tid det tar? Man är inte mer kära, eller ett förhållande blir inte bättre över en ring på fingret?
 
Ja några punkter som jag själv gått igenom men har förstått att det bara är dumheter. Min mening! NO HATE!! Bara lite ideér oså.. Eller vad man ska säga?
 
Kärlek är super fint! Men kärlek tar tid, det kräver kompromisser osv.. Jag har varit med om det mesta även fast jag är så ung? Men jag har fortfarande mycket att lära!! Ni med :)
Men som sagt bara lite förslag oså.. Efter en och annan tanke..
 
xoxo
 
 
Kommentera inlägget här: