Elin Andersson

Jag tänker aldrig dö, nej!

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen inte haft lust eller ork.
En jobbig vecka lider mot sitt slut. Jag tar mig faktiskt ork till att blogga ikväll. Helt ärligt bara för jag inte har något bättre för mig och inte orkar sova. 
Har inte varit aktiv på bloggen den här veckan just för att mötet hos psykologen och på skolan tog all ork ur mig. Och nu har jag gått och blivit sjuk. Hosta, förkyld och feber.
Hur som helst, mötet på skolan. Jag har ju varit borta otroligt mycket det här året i princip. Mycket p.g.a. psykologen som dragit upp gammla minnen som brutit ner mig men samtidigt öppnat mig,  lärt mig förstå, håller på att lära mig leva med de. Men även för att jag inte trivts i skolan. Många olika orsaker men mest en. Som jag inte kommer ta upp här men tror de flesta kan fatta vad de är. Men det verkar som om det ska lösa sig nu. Jag hoppas de. Men hur som helst eftersom jag missat så mycket fick jag välja mellan att gå om 2:an eller gå ett extra år efter examen. Jag valde ett extra år. Känns bäst för mig. För då kan jag jobba samtidigt om jag vill utan att känna press + att jag förmodligen ändå inte får jobb direkt efter skolan?
 
Dessa saker har iallafall dragit musten ur mig. Men ska försöka ta mig tillbaka. 
Jag vet att jag kan, jag har gjort det förut.
 
 
 
Kommentera inlägget här: