Elin Andersson

We can be strong out on this lonely run!

Kategori: Allmänt

Bloggen  tar en helt ny vändning!
Efter detta lilla uppehåll med en massa skit (ursäkta mig för de) så tar jag tag i bloggen igen men med en helt ny vändning. Det här ska inte bara bli en dagbok (men kanske mest) men jag vill visa att livet blir bra igen (finns de inte inte ett pogram som heter så?). Jag ska visa er! Det ska bli bättre, för jag har bestämt mig nu! Jo, lätt för mig att säga kan ni tänka (ni som varit med om lite liknande skit som jag). Jo, men visst är det lätt att säga. Och jag vet att det inte kommer bli helt lätt. Men den här gången kommer jag bara att backa för att ta sats igen! 
 
Jag vet inte, men det var nog solen som talade med mig här om dagen. Jag har många gången funderat på vad meningen med livet är oså.. Men här om dagen sken solen och det var super skönt ute och jag var ute och gick om det kom som en snille blixt. Jag har en mening, kan inte sätta fingret helt på vad den är men jag vet att den finns. Jag ska börja fokusera på det positiva. Skita i det negativa. Vill folk klandra ner på mig, slösa sin tid på mig, så FINE! Det är ju faktiskt inte min förlust av tid och energie? Visst blir man ledsen och så, men jag ska lära mig skaka av det. Det finns oftast en anledning till varför folk mobbar och är dumma. Så.. Jag tycker nääääääästan synd om dom? Det är synd att dom inte vet bättre. Synd att dom slösar tid på andra när dom kanske hade behövt ta den tiden och energien och lägga på sig själv? Det kanske hade hjälpt?
Men vad vet jag...
 
Jag har inte många vänner som kommer kunna stötta mig under min resa mot toppen igen. Men jag vet att de få människor runt omkring mig som faktiskt gillar mig för den jag är, dom kommer finnas där för mig så som jag alltid kommer finnas för dom! 
 
Så jag startar nu! Från botten till toppen. ♥
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: