Elin Andersson

Letter to....

Kategori: Allmänt

Till killen som såg mig men aldrig riktigt fick se mig...



Hej! 
Jag tänker på dig igen. Undrar vad som hade hänt om du hört av dig efter den där natten efter hemma festen, efter timmar långa samtalet och dom tusen cigaretterna. Vad hade hänt?

Jag vill bara tacka dig. Tacka dig för att du såg en liten glimt av mig. För att du såg till att jag kom hem när jag var som djupast nere i skiten. För att du sa att de va okej. 

Jag minns fortfarande den första kyssen. WOW. Och jag minns alla efter den med. 

Jag hoppas du är lycklig. Det är jag. Även fast jag fortfarande undrar så vet jag är jag hör hemma där jag är idag. Jag trivs här, och jag hoppas du trivs där. Jag hade hoppats på att vi kunde varit vänner fortfarande. Men jag förstår ändå. Och jag kan faktiskt acceptera att det är som det är, även om jag önskar att vi kunde fått en enda natt till när vi bara pratade i timmar och kedjerökte och skrattade tillsammans.

Många kramar.
Från mig.

Kommentera inlägget här: