Elin Andersson

Puckon.

Kategori: Allmänt

Jag har alltid varit den typen som kommer lättare överens med killar. Jag har alltid haft mer killkompisar än tjej kompisar förutom i högstadiet, då va de en aningen mer tjej kompisar men också många fler killar jag var kär i. Haha! 


Hur som. Även idag kommer jag bättre överens med killarna och hamnar gärna utanför när de ska snackas "tjejsnack". Annars hänger jag gärna med äldre också.

Jag har en helt annan syn på mitt, och kvinnors värde över huvudtaget, vilket kanske får mig att uppfatta killar på ett annat sätt idag. Kanske är det därför jag inte accepterar att gamla vänner (män) skriver och verkar snälla och sen vill att man ska skicka nakenbilder. Jag tycker det är fruktansvärt förnedrande och undrar då om det är så han alltid har sett mig? Jag trodde vi va vänner, men att sjunka till den nivån. Blä. Men jag drar absolut inte alla män över en kant. Jag har fina vänner som är killar. Men jag vill bara påpeka att dessa män som är ute efter den kvinnliga kroppen, ni äcklar mig. Kvinnan är otroligt vacker. Otroligt attraktiv. Men de ska inte bara handla om de. Vill jag visa min kropp för dig, då gör jag de. Men för fan visa lite respekt. 

Let's just be friends. :)

Kommentera inlägget här: